Sem Break : Ayam Oregano ?



Assalamualaikum and Heyyooo

Bila Ieka takde kerja
ending dia macamni 




main masak-masak memang segronok tau !!
nak resepi ?? jangan benda mudah sahaja ..

letak oregano campak dalam frying pan SIAP !!!!!!!! untuk dimakan 


p/s: Ieka nak termuntah sebab oregano sangat !! haha orang cakap practices make perfect laa kan ? tapi tengok gambar atas tu nampak shedappp kan ? jangan mudah terpedaya haha.. Agaknya bila lah nak habis cuti sem ? bosan nyeeeeeee .....




12 orang komen :

Farah Waheda Wahid said...

nampak macam menarik jer ni?

Ieka Farhana said...

@Farah Waheda Wahid jangan mudah tertarik dengan gambar ahaha XD

msredcheesecake said...

laa tak sedap ke? nampak cam sedap

Ieka Farhana said...

@msredcheesecake hehe no komen

Tashira Sha said...

perrgghh macam sedap je >.<

Ieka Farhana said...

@Tashira Sha sha nak ? nanti akak buat kan :p

Lyeen De Syifa said...

practise make perfect..nnt boleh godek2 dekat dpaur lagi..hehehe..lyeen pun selalu mcm tu..selagi tak puas hati....buat sampai puas..hehehe

Ieka Farhana said...

@Lyeen De Syifa hehe betul orang ckp ni baru first test nanti da lelama ok laa tuu

IFA Athirah said...

ahaha.trlebih bubuh ke cik? oregano sgttt.awww~

Ieka Farhana said...

@IFA Athirah haha naehi naehi terlebih garam laaaa

Sally Samsaiman said...

black pepper would be better :)

Ieka Farhana said...

@Sally Samsaiman yeahh tapi dah habis hehe so letak oregano jee