HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Tuesday, 2 September 2014

Fanatik Atau Sekadar Mengisi Masa Lapang



Assalamualaikum




Jam sudah menunjukkan 4.22 pagi (baru publish harini) dan aku dekat sini masih terpacak megah berduduk di depan laptop sambil melayan mata pada saat ini juga lah otak berfungsi untuk menaip entry baru .. Kalau nak tunggu aku update memang slow gila dan aku rasa untuk sebulan dua ni tidak berapa aktif mungkin akan ada satu entry sahaja sebab nak fokuss woiii lagi enam minggu nak final exam .. mata bengkek jee memasing otak lagi bengkak dan telinga bernanah akibat terkena bebelan pensyarah hehe tapi benda tu laa aku suka .. Tapi kita lupakan seketika fasal final exam sebab nanti korang yang membaca lagi sakit mata haha..

So memandangkan aku dah lama tak update entry aku cuba menyelongkar apa yang ada dalam laptop dan juga phone act aku jumpa macam macam tapi aku cuma nak update sometimes yang telah berligar di kepala otak sejak dahulu lagi cuma masih belom ada kekuatan untuk menaip entry begini ...




Amaran anti kpop jangan muncul kan diri anda di entry Ieka kali ini
siapa yang tiada niat nak bashing bole teruskan membaca ..


Dahulu masa form one pernah tersangkut tengok kdrama "playful kiss" and then terus malas nak layan kemudian masa masa abis spm ramai laa org bercerita pasal RM ni pada awalnya Ieka buat rileks laa dan dalam kepala Ieka masa tu terfikir "Ringgit Malaysia" kot tapi apa yang bestnya? disebabkan malas nak tanya Ieka still buat bodoh dan dulu Ieka ada laa join satu group whatsapp yang memang keyboard warrior jee boleh tahan dan anak buah dalam tu memang minat kpop ada jee masa terluang cerita pasal kpop dan Ieka ni memang tak minat langsung siap gaduh kpoppers vs directioner sebab masa tu Ieka memang minat oneD kalau tak percaya boleh rujuk entry I'm Directioner .. Lepastu Ieka biarkan jee bebudak dlm group tuh bergaduh berebut g-dragon dengan top ngahahaha kelaka kauu naseb baik Ieka kenal g-dragon, top tu siapa kalau tak memang kena pelangkung ... Ieka selalu cakap "anti kpop.. oneD lagi best" dan lastly terkena balik oneD kemana dan Ieka kemana..

Tak lama lepastu masa pergi KL my cousin ni memang nakal dia pancing tengok RM tu pada awalnya macam blur tatau apa dia merepek lately Ieka baru tahu apa tuu RM haha kelako kau .. Lepas balik JB terus whatsapp cousin tanya pasal RM tengok dekat mana? Haa engko bayangkan aku ni dok menghatam ep 1 sampai ep 140 macamtuh yelaa kata baru lps spm dan aku ni cuti setahun so setahun tu menghadap RM sampaikan mak aku nak muntah tengok aku copp nk tambah satu sebab aku terlepas nak cerita sebelum lyn RM ada cousin aku ni ketawa terbahak bahak tengok RM yg aku dekat sebelah dia tanya "kau ni kenapa gila?" terus aku tidur sebab malas nak layan then aku juga tersangkut lyn RM tu .. Lepas kau dah tengok RM tu mesti seacrh siapa artis tu sampailah aku jumpa exo .. ngahaha siapa exo tu ?


tak kenal ? sila buat buat kenal k .. haha


pada awalnya aku ni cuma peminat tegar 2pm sebab aku cuma suka nickhun disebabkan 2pm dah tua aku pon beralih arah yang muda muda sikit .. ni aku nak cerita sikit masa mama awards tahun lepas budak dekat twitter bergaduh pasal kpop exo vs infinite kelaka kau time ni Ieka takde laa minat sesiapa lagi lepastu masa Ieka duduk asrama ada juga kwn mendajal ajak Ieka tengok "Exo Showtime" apaaa lagi start daripada situ terus jatuh hati dekat EXO start aku minat dorang terus aku buang lagu melayu hahah kejam tak? tapi aku taktahu laa aku fantik ke atau sekadar suka suka sahaja sebab aku dah boleh kumpul t-shirt WOLF 88 tu then dlm laptop gamba dorang belom lagi kdrama yang lain ..




banyak aku padam sebab bapak aku bising hehe ..


majoriti EXO ngeeehhh 


ehem lagi satu ada dua blog kpoppers aku suka baca macam blogger sally samsaiman yang suka CN Blue lagi satu fiqa nsz yang suka Infinite tapi dalam blog aku ni random nak update apa aku cuba elakkan update pasal kpop sebab aku ni kalau dah bercerita memang mengalahkan makcik makcik yang suka mengumpat tu hehehe ..





last but not least harini jee update kpop jom tengok comeback super junior yang masih baru dan hangat dipasaran ..





2 comments:

Aina Akmal said...

Kittaa minat kpop since darjah 6, tak minat exo. Hahaha. Layan bts suju dengab bap. Huhuhu.

Ieka Farhana said...

@Aina Akmal hehe takpe setiap org ada minat memasing