Cats Cafe Jb



Assalamualaikum dan Selamat Petang kalian semua ..




Ada sesiapa dikalangan reader pencinta kucing?
atau dikalangan reader sanggup pergi ke Korea sebab nak pergi ke Cats Cafe?


Haa Ieka ada cerita baik buat kau orang yang suka kucing ni


Kau orang yang menetap di Johor Bahru dialu-alukan datang ke Cats Cafe dan jangan risau bukan setakat sahaja kau orang boleh bermain dengan kucing tapi boleh makan di sana. Kau orang yang bukan di Johot Bahru pun bolehlah datang bertandang, nanti dah bertandang singgahlah rumah Ieka tau.

Apa yang Ieka tahu mereka akan mengeluarkan kucing itu mengikut masa dorang, So tak semualah kucing keluar dan kalau kau orang nak tahu lagi.


Info selanjutnya di http://catscafe.com.my/ dan https://www.facebook.com/catscafejb . Boleh cari insta @catscafejb







7 orang komen :

PeRdU cINta said...

kak PC suka kucing..semua kucing ada kat kampung mama babah yang jaga..sekali sekala balik..haaa gaduh je kerjanya..

Ieka Farhana said...

@PeRdU cINta haa kak PC mailah cats cafe boleh jumpa kucing comel

mizz yatiey said...

MY pun suka, kat rumah ada 3 ekor, anak2 jantan MY...

Ieka Farhana said...

@mizz yatiey anak2 jantan bela best kalau betina leceh sikit takut bunting sana sini hahaha XD

Sally Samsaiman said...

WAHHHH.........kat Malaysia pun dah ada jugak...bagus laa! :)

Ieka Farhana said...

@Sally Samsaiman mehlah Kak Sally dtg sini

tiga lalat said...

nice info ., ;p
baru singgah tadi