HOME ABOUT ME TUTORIAL & TIPS TRAVELOG NOVELIST

Sunday, 15 May 2016

Projek Pulut Kuning Sempena Hari Guru


Assalamualaikum



Selamat hari guru buat semua guru-guru yang di Malaysia terutama sekali buat guru di Tadika Pasti Al-Mahdi (sekolah dah tutup), SKTSJ, SMKTSJ dan PSIS. Baiklah sempena hari guru, projek kali ini Puan Ibu terlebih rajin nak bagi "Pulut Kuning" dekat bekas cikgu sekolah rendah adik dan merangkap cikgu Ieka jugak. Dah banyak sekarang orang bagi cupcake, cake dan kali ini kita bagi "Pulut Kuning" pulak. Korang ingat tak semalam Ieka ada update pasal beli barang dekat Mr Diy? Tak ingat? Takpe Ieka ingatkan entry semalam -----Kreatif Bersama Mr DIY . Nak tengok hasilnya? Tadaaaaaa **






cantik tak? terima kasih yang cakap cantik tu muehehehe ..





3 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

lama tak pekena pulut kuning ni..selamat hari guru

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

selamat hari guru.. nampak menarik ok pulut kuning ni. Lama tak makan.. dpt pulut beregu dgn rendang pon sedap ni. =)

Nabila Syifa said...

wah..untunglah siapa yg dapat tuuuu